הנחיות למועדונים תחילת עונה 2024-2025

רישום מועדונים וקבוצות לליגה קבוצתית

כדי לבצע רישום מועדון יש למלא טפסים הבאים:

  1. "טופס רישום מועדון" – יש להוריד קובץ WORD, למלא אותו ולצרף למייל הרישום. לא יתקבלו צילומים שמולאו ידנית ונשלחו כתמונות. יש להתייחס לכל הסעיפים. טפסים שלא ימולאו במלואם, יוחזרו.
  2. "טופס התחייבות לקיום ביטוחים" יש לחתום על הטופס ולצרף פוליסת ביטוח עדכנית.
  3. כדי לרשום קבוצות לליגה הקבוצתית יש למלא "טופס רישום קבוצות". קובץ זכאות של הקבוצות לשחק בליגה מסויימת מצורף ויהיה זמין באתר האיגוד. ניתן יהיה לבצע שינויים בהרכבי הקבוצות עד למשחק הראשון של הקבוצה.
  4. יש לשלוח את כל הטפסים לאיגוד, לכתובת המייל של הוועדה המארגנת. יש למלא את הטפסים בצורה ברורה ולשלוח אותם בצורה נאותה. קובץ עם תעריפי רישום מצורף ויהיה זמין באתר האיגוד. את הטפסים לרישום מועדון וקבוצות לליגה הקבוצתית יש לשלוח עד סוף 22.09.24. נא לעמוד בזמנים, בכדי לאפשר תכנון ראוי של תחילת העונה.
  5. מועדונים שלא שילמו את חובותיהם מהעונה הקודמת, לא יוכלו להרשם לעונה החדשה.

לו"ז שנתי לתחרויות האיגוד ואירוח תחרויות ע"י המועדונים

  1. הלו"ז השנתי עם התחרויות העיקריות מצורף. מבקש מכל המועדונים לעבור על הלו"ז ולהעיר הערות על תחרויות שכבר רשומות אם יש. ניתן להציע לארח תחרויות בתאריכים פנויים ועבור קטגוריות שונות בתנאי שהן לא מתנגשות עם התחרויות הקיימות. הערות והצעות לגבי תחרויות ב-2024 התקבלו עד לסיום רישום המועדונים ב 22.09.24.
  2. בתאריך 28.09.24 תצא גירסה שניה של הלו"ז השנתי, שיכלול את לו"ז משחקי הליגה הקבוצתית ותחרויות נוספות שיציעו המועדונים. 
  3. הערות והצעות לאירוח לגבי תחרויות ב-2025 יתקבלו עד לתאריך 26.10.24. בלו"ז של שנת 2025 יש הרבה מקום להוספת תחרויות נוספות – מבקש מהמועדונים להציע אירוח תחרויות. בתאריך 02.10.24 תצא גרסה סופית של לו"ז התחרויות לעונת 2024-2025.
  4. תחרויות ארציות  אמורות לעמוד בתקנונים של אליפויות ישראל.
  5. מועדון שמעוניין לארח תחרות ארצית – נא למלא ולשלוח "טופס בקשה לאירוח תחרות ארצית" לכתובת המייל של הוועדה המארגנת. הטופס מצורף ויהיה זמין באתר האיגוד. לאירוח אליפויות ישראל ידרש אישור של הוועדה המארגנת. שימו לב שהאיגוד יעדיף לקיים אליפויות ישראל באולמות גדולים המאפשרים ארגון אירוע התואם את מעמד התחרות.

רישום וחידוש רישום שחקנים באיגוד

  1. רישום וחידוש שחקנים באיגוד מתקיים דרך מערכת רישום באתר האיגוד. כאשר מוסיפים שחקן חדש, יש להוסיף את המסמכים הבאים: בדיקה רפואית בתוקף, צילום ת.ז., וטופס "טופס אישור קטין" לשחקנים עד גיל 18 .
  2. כל הטפסים חייבים להיות ברורים ושמורים בצורה אנכית בלבד!!! שחקן שמסמכיו לא ברורים ולא נשמרו בצורה נאותה – לא יאושר למשחק. על מנת לחדש שחקן קיים יש להוסיף בדיקה רפואית בתוקף בלבד (בהנחה ששאר הטפסים הנדרשים כבר קיימים במערכת). האיגוד מתחייב לאשר השתתפות שחקנים בתחרויות האיגוד תוך 3 ימים מרגע קבלת המסמכים הרלוונטיים. שחקנים לא מאושרים לא יוכלו להירשם לתחרויות האיגוד.
  3. האיגוד ממליץ לבצע חידוש בדיקות רפואיות בתחילת העונה, גם לשחקנים שיצטרפו או חידשו את בדיקותיהם בשלב יותר מאוחר של עונת 2023-2024, על מנת להסדיר את אישור ההשתתפות של השחקן\שחקנית לעונה שלמה, להקל על מעקב השחקנים גם מצידו של האיגוד וגם מצידו של המועדון ולמנוע טעויות בדיווח למינהל הספורט בסוף עונה (שחקן ללא אישור רפואי לא נחשב לשחקן פעיל גם אם שיחק יותר מ 4 תחרויות במהלך העונה).

קיום תחרויות קבילות לדיווח למנהל הספורט

על מנת להוסיף תחרות לדיווח למינהל הספורט, יש לקיים מספר פעולות:

  1. התחרות צריכה להופיע בלו"ז של האיגוד. מועדון המארגן תחרות צריך לשלוח את ההזמנה לתחרות לאיגוד, והאיגוד יפרסם אותה באתר האיגוד.
  2. האיגוד קבע כי תנאי הכרחי להכרה בתחרות – לפחות 8 משתתפים.
  3. התחרויות אמורות לעמוד בסטנדרטים שקבע מנהל הספורט במבחני התמיכה.
  4. לאחר סיום התחרות, מנהל התחרות יגיש דו"ח תחרות עם פרטי התחרות ותוצאותיה, הכולל פירוט משתתפים ודירוגם הסופי בתחרות.
  5. החותם על הדו"ח חייב להיות מנהל תחרות מוסמך ע"י האיגוד.
  • בחודש ספטמבר (תאריך יקבע בהמשך) תועבר סדנה להכשרת מנהלי תחרויות. הסדנא תועבר בזום במשך כ4 שעות. לאחר ההכשרה, רשימה של מנהלי תחרות מוסמכים תועבר למנהל הספורט. תחרות החתומה ע"י מנהל שלא עבר הכשרה – לא תתקבל. אבקש מכל המועדונים להעביר שמות מועמדים לסדנא עד ל 22.09.24.

התנהלות מול הוועדה המארגנת

אבקש לכתוב בנושאים הבאים למייל של הוועדה המארגנת בלבד:        isrbad.tournaments.register@gmail.com

  • רישום מועדונים וקבוצות
  • בעיות ברישום \ עידכון שחקנים
  • רישום לקורסים והשתלמויות
  • רישום לתחרויות מקומיות

מידע נוסף על פניות לאיגוד ואופן התקשורת

  • רישום לתחרויות BWF יבוצע בפניה לדוא"ל מנכ"ל boris.grinblat@gmail.com
  • לא יענו פניות ובקשות שישלחו בוואטצאפ, SMS או כל דרך תקשורת אחרת פרט לדוא"ל
  • אי עמידה בתשלומים תגרור השהיית האגודה מפעילות עד הסדרת החוב
  • מומלץ לפנות לגורמים רשמיים של האיגוד (מנכ"ל, יו"ר, חברי וועדה מקצועית) רק דרך נציג רשמי של המועדון.

הנהלת האיגוד מאחלת לכולם שנה טובה ומוצלחת1
בוריס גרינבלט
מנכ"ל האיגוד