עדכון מצב 24.5.2020

פעילי איגוד הבדמינטון בישראל שלום רב. ברצוני לתת מספר עדכונים על הנעשה בימים אלו ומה צפוי לנו בעתיד הקרוב.
תמונת מצב – בשבועות האחרונים נפתחה כל הפעילות מחדש ועל פי סקר שביצענו, בתאריך 17.5 חזר אחרון המועדונים לפעילות אימונים ואנו שמחים כי לכולם יש כיצד להתאמן.
כרגע ההנחיות הן שמותר עד 20 אנשים באולם ועד שחקן אחד בכל מגרש. פירושה של הנחיה זו היא שאין כרגע אישור למשחקי זוגות/אימוני זוגות שזה מאוד מקשה על הפעילות השוטפת.
בשבוע שעבר שלחנו מכתב בקשה למנהל הספורט לעדכן את ההנחיה כך שנוכל להגדיל את מספר השחקנים במגרש אחד מ-2 ל-4 ואז נוכל לברך על פעילות אימונים מלאה במועדונים.
תחרויות – ההנחיות הן שניתן להתחרות ביחידים ללא קהל. על כן, נכון לעכשיו נשללת החזרת הליגות הקבוצתיות שמשלבות גם משחקי זוגות. אנו נבדוק מול המועדונים את רמת המוטיבציה לסיום הליגות לעונה זו ונגבש עמדה בנושא.
ליגה אישית לנוער – לליגה זו נותרו עוד שני מחזורים ואנו מתכוונים לקיימם בתאריכים:

  • 20/6/2020 – מחזור 4 ביהוד
  • 11/7/2020 – מחזור 5 ביהוד

    תאריכים אלו נקבעו בכדי להחזיר את כל הנוער התחרותי עד גיל 15 למסגרת וגם לתת לכל השחקנים לפחות חודש מלא של אימונים לפני התחרות. חשוב לי לומר שמחזורים אלו יהיו תחת הנחיות משרד הבריאות בהתאם למצב וייתכן כי זה לא יתנהל כפי שהתרגלנו להתנהל בשלושת המחזורים הראשונים, לדוגמא:
  • יעמוד אדם בכניסה שיפקח על מדידת חום וכניסת מורשים בלבד, ייתכן שרק שחקנים+ מאמן יוכלו להיכנס.
  • על השחקנים יהיה לשמור על ריחוק חברתי ביציע ולסיים משחק ללא לחיצות ידיים
  • חלוקת ההבתים לשני מקצים בכדי שלא תהיה התקהלות גדולה באולם.

כמובן שאנו מקווים להקלות נוספות בהנחיות וכך יהיה גם לנו יותר קל להתנהל אך עלינו להיות עירנים למצב ולגלות אחריות ארגונית ואישית אצל כל אחד ואחד מאיתנו.
בימים הקרובים בוריס גרינבלט יפרסם הזמנות מסודרות לשני מחזורים אלו.

אליפויות ישראל לשנת 2020 – אנו מעדיפים לקיים את האליפויות בצורה נורמלית כמה שניתן ולכן נחכה עוד קצת להשתחררות המצב וחזרה לנורמטיביות. הודעות יבואו בהמשך.

בברכה,
ניר שדה,
מנכ"ל איגוד הבדמינטון

איגוד הבדמינטון הישראלי
איגוד הבדמינטון הישראלי