הנחיות למועדונים תחילת עונה 2021-2022

רישום מועדונים וקבוצות לליגה קבוצתית

כדי לבצע רישום מועדון יש למלא טפסים "טופס רישום מועדון" ו"טופס התחייבות לקיום ביטוחים". את הטפסים יש לשלוח לאיגוד, לכתובת מייל של הוועדה המארגנת. יש למלא טפסים בצורה ברורה וגם לשלוח אותם בצורה נאותה. אבקש להקפיד גם על המילוי מאמנים ותעודות מאמנים, כי רק המאמנים הרשומים מטעם המועדון בעלי התעודות המתאימות יוכלו לבצע רישומים לתחרויות מקומיות ובינלאומיות. קובץ עם תעריפי השנה יצורף למייל ויהיה זמין באתר האיגוד.

לרשום קבוצות לליגה קבוצתית יש למלא "טופס רישום קבוצות" ולשלוח במייל לכתובת מייל של הוועדה המארגנת. במידה ולמועדון עדיין לא ברור מי השחקנים שישחקו בקבוצות, שמות השחקנים יהיה אפשר להשלים במועד מאוחר יותר, אבל את הקבוצות ופרטים של הקפטנים יש למלא בשלב הראשון על מנת לאפשר לתכנן בתים של הליגה הקבוצתית.

את הטפסים לרישום מועדון, התחייבות לקיום ביטוחים ורישום קבוצות, יש לשלוח עד סוף היום 23.09.21. אבקש לעמוד בזמנים, כדי לאפשר תכנון תחילת העונה. בתאריך 26.09.21 ישלח חשבון רישום לכל המועדונים. חשבון יורכב מחובות הקטנים שנשארו למועדונים מעונה הקודמת, דמי רישום לעונה החדשה, ודמי רישום שחקנים שנרשמו\עודכנו בחודשים יולי ספטמבר. אבקש לשלם את החשבונות תוך שבועיים עד לתאריך 07.10.21 או שהאיגוד לא יתחשב ברישום האגודה לעונת 2021-22 עד הסדרת החוב.

לו"ז שנתי לתחרויות האיגוד

לו"ז שנתי לתחרויות האיגוד יפורסם עד לתאריך 30.09.21, כנראה ללא תאריכי ליגה קבוצתית. הכוונה להתחיל תחרויות של האיגוד בחודש אוקטובר. אני הולך להתחשב בחלק מתחרויות בינלאומיות, אבל לא ניתן להתחשב בהכל ולכן אבקש לא לשלוח בקשות לדחות תחרויות מקומיות בגלל השתתפות שחקנים בתחרויות בינלאומיות.

משחקי ליגה קבוצתית יתחילו לקראת סוף חודש אוקטובר. עד תחילתן המועדונים יתבקשו להשלים הרכבי קבוצות ויעודכן הלו"ז שנתי.

אבקש מהמועדונים המעוניינים לארח תחרויות ארציות, כבר לשלוח בקשות. לאירוח אליפויות ישראל יש לשלוח בקשות ולקבל אישור של הוועדה המארגנת להתאמת האולם לאירוח אליפות ישראל. לאירוח תחרויות ארציות יש לשלוח בקשות עם תאריכים וכל הנתונים של התחרות (גיל המיועד, שיטה, פרטים מיוחדים). כדי שהתחרות תחשב כתחרות דירוג, יש לקבל אישור לפרטי התחרות מהוועדה המארגנת. במידה ופרטים של התחרות ישונו בהמשך ללא אישור של הוועדה המארגנת, האיגוד רשאי להפוך את התחרות לתחרות ללא דירוג.

רישום וחידוש רישום שחקנים באיגוד

העונה מתחילה לפעול מערכת חדשה של ניהול שחקנים. כל מנהל מועדון קבל סיסמא ואיתה ניתן לגשת למערכת החדשה של ניהול שחקנים. כל בעל הסיסמא יוכל לראות רשימת השחקנים שלו במועדון, יוכל ליצור שחקנים חדשים ולעדכן את אישור בריאות של השחקנים הקיימים. חידוש אישור בריאותי  – משמעות הדבר חידוש רישום של שחקן מועדון באיגוד.

נא לשים לב – כאשר מייצרים שחקן חדש, יש להוסיף צילום ת.ז. ואישור קטין במידה ויש צורך. הכנסת כל המיסמכים עדיין לא הופכת את השחקן לכשיר להשתתף בתחרויות האיגוד. ברגע שתכניסו את המסמכים או תכניסו חידוש אישור רפואי, וועדה המארגנת מקבלת מייל אוטומטי, ורק איש וועדה המארגנת אחראי על הרישום, יוכל לאשר את השחקן (חדש או מחודש) ככשיר להשתתף בתחרויות, אחרי בדיקת המסמכים שהוכנסו למערכת. כל מי שאצטרך הדגמה, יוכל לבקש ממני.

אבקש לא להשתמש עדיין במערכת בשבועיים הקרובים – אני צריך לעדכן נתונים. אחרי 20.09.21 אני אשלח מייל על כך שאפשר להתחיל להשתמש במערכת, ועד אז אבקש לא לשלוח בקשות רישום וחידוש שחקנים. בסוף החודש ב-30.09.21 אנחנו נבצע איפוס של הנתונים, ואז אבקש מכל מועדון לעבור על רשימת השחקנים, ולשלוח אלי את הרשימה של השחקנים שאפשר למחוק מהמערכת כי הם לא משחקים ולא ישחקו במועדון הרלוונטי.

מנהלי המועדונים החדשים יפנו אלי להכנסת המועדון החדש למערכת ולקבלת שם משתמש וסיסמא.

התנהלות מול הוועדה המארגנת

אבקש לשלוח את העיניינים הבאים למייל של הוועדה המארגנת בלבד:

                    isrbad.tournaments.register@gmail.com

  • רישום מועדונים וקבוצות
  • בעיות ברישום \ עידכון שחקנים
  • רישום לקורסים והשתלמויות
  • רישום לתחרויות מקומיות

על מנת להרשם לתחרות מקומית, מאמן המועדון ימלא קובץ exel וישלח אותו לכתובת של רישום תחרויות. אבקש לעמוד על לוחות זמנים השנה, כי התנהלות תהיה מקפידה יותר:

  • לא ארשום שחקנים על תנאי, שאין להם בדיקה רפואית.
  • לא ארשום שחקנים באיחור.
  • לא ארדוף אחרי המועדונים כדי להזכיר שלא שלחו הרשמה.
  • לא אקבל הרשמה ב- whats’up.
  • לא אקבל הרשמה שלא בקובץ exel.
  • אבקש לשלוח הרשמות בצורה מרוכזת – לא יותר מפעמיים מכל מועדון לתחרות ספציפית. כמובן שאם יהיו מקרים מיוחדים, הם יטופלו. אבל לא אקבל טפטפת – 10 בקשות ממועדון אחד עם שחקן אחד או שניים בפנים.

התנהלות מול מנכ"ל

  • אבקש כל שאר הנושאים שלא ציינתי בסעיף הקודם, כולל הרשמה לתחרויות בינלאומיות, לשלוח למייל פרטי שלי.
  • אבקש לא לשלוח אלי משימות\בקשות ב-whats’up, רק במיילים.
  • אבקש לעמוד בלוחות זמנים שמוגדרים לכל נושא – תשלומים, הרשמות וכ"ו.
  • אבקש מכל המנהלי המועדונים ומכל המאמנים להבהיר לכל ההורים – אני לא עונה ולא מבצע שום בקשה שמופנית אלי לא דרך מועדון. אני מבקש גם שהורים לא יפנו אלי עם כל מני שאלות, אלה רק דרך נציג המועדון. תחסכו בבקשה ממני מצבים לא נעימים כאשר אני נאלץ להגיד להורה שאני לא מענייין לדבר איתו.

תפקידים פתוחים באיגוד

הוועדה המארגנת – אנחנו מחפשים מישהו שיקח אחראיות על כל הרישומים לתחרויות מקומיות, ביצוע הגרלות וקביעת לוחות זמנים. אבקש מכל מועדון לבדוק ולהמליץ על מועמדים לתפקיד.

ניהול רשתות חברתיות  – אנחנו מחפשים מישהו שיקח אחריות על עידכון ברמה שבועית של פייסבוק \ אינסטגרם לגבי הנושאים הבאים – חוויות בדמינטון מאירופה\עולם, תחרויות בארץ, השתתפות של שחקנים מקומיים בתחרויות בינלאומיות.


מאחל לכולם שנה טובה ומוצלחת,
בוריס גרינבלט,
מנכ"ל האיגוד